logo
0

Doprava

Doprava zdarma

 
Předtím než balíček předáme přepravci nebo na výdejní místo, dochází k vizuální kontrole výrobku v našem skladě. Poté je výrobek důkladně zabalen šetrně do přepravní krabice. Následně je zabalený výrobek předán do oddělení expedice, která zajístí předání balíčku příslušnému přepravci nebo doručení na výdejní místo. Velmi nám záleží na kvalitní přepravě, proto jsou veškeré balíčky doručovány v režimu "Křehké" s velkým důrazem na opatrné zacházení. Před doručením balíčku na výdejní místo nebo přepravcem na dodací adresu, obdržíte email s informací o době doručení balíčku.
Věříme, že tak jako my, provozovatel eshopu, tak i vy budete s dopravou vašich výrobku nadmíru spokojení.
 

Doručení zboží společností DPD

Doručení zboží společností DPD
Společnost DPD Vám doručí balíček následující pracovní den od expedice, pokud byla objednávka provedena v pracovní den do 13:30. V den doručení balíčku obdržíte email a SMS zprávu, která obsahuje také kontakt na řidiče společnosti DPD. V případě potřeby je možné domluvit jiný termín doručení v pracovní dny. Cena doručení na dodací adresu je 99 Kč včetně DPH. Vybrané produkty jsou bez poplatku. Výše dobírky 50000 Kč.
 

Doručení zboží společností GLS

Doručení zboží společností GLS
Společnost GLS Vám doručí balíček následující pracovní den od expedice, pokud byla objednávka provedena v pracovní den do 13:30. V den doručení balíčku obdržíte email a SMS zprávu, která obsahuje také kontakt na řidiče společnosti DPD. V případě potřeby je možné domluvit jiný termín doručení v pracovní dny. Cena doručení na dodací adresu je 99 Kč včetně DPH. Vybrané produkty jsou bez poplatku. Výše dobírky 50000 Kč.
 

Osobní odběr PRAHA

Osobní odběr PRAHA
Na výdejním místě není možné platit kartou nebo v hotovosti. Dále je třeba znát číslo objednávky.
Možnost vyzvednutí zboží na výdejním místě v Praze 9 - Horních Počernicích. Balíček bude připraven k vyzvednutí nejpozději následující den, pokud objednávka byla provedena do 13:30 (Pouze v pracovní dny). Balíček bude po dobu 7 dní k vyzvednutí na výdejním místě. Otevírací doba: Pondělí - Pátek 7:30 - 16:00 (pouze v pracovní dny).
 

Osobní odběr Zásilkovna

Osobní odběr Zásilkovna
Zásilkovna je síť výdejních míst, která zajišťuje výdej zboží na pobočkách po celé České republice. Obvyklá doba pro doručení balíčku na výdejní místo je 1 - 2 pracovní dny od expedice. Balíček bude po dobu 7 dní k vyzvednutí na výdejním místě. Možnost vyzvednutí balíčku je limitováno váhou 5kg, rozměry produktu a Výše dobírky 20 000 Kč. Poplatek za doručení na výdejní místo je 79 Kč včetně DPH. Vybrané produkty jsou bez poplatku.Výše dobírky 20000 Kč. Seznam všech poboček včetně adres a pracovní doby najdete zde.
 
Doručení zboží společností Česká pošta

Balík do ruky

Balík do ruky
Obvyklá doba pro doručení balíčku je 1 - 2 pracovní dny od expedice. Balíček je doručován na vaši adresu. Pokud doručení nebude úspěšné, bude balíček uložen na vaší poště, kde bude uložen 7 dní. Další možností je sjednání opětovného doručení v jiném termínu, který vám bude lépe vyhovovat. Na Postaonline si můžete po obdržení elektronického avíza upravit způsob dodání či  termín doručení. Poštovné je 99 Kč včetně DPH. Vybrané produkty jsou bez poplatku. Výše dobírky 50000 Kč.
 

Balík na poštu

Balík na poštu
Česká pošta Vám doručí balíček na zvolenou poštu do 1 - 2 pracovních dnů od expedice. Balíček bude po dobu 7 dní k vyzvednutí na zvolené poště. Pokud si z nějakého důvodu nemůžete nebo nechcete balíček vyzvednout, je možné zažádat o jeho doručení až domů nebo změnu pošty. Na  Postaonline si můžete po obdržení elektronického avíza upravit způsob dodání či  termín doručení. Poštovné je 99 Kč včetně DPH. Vybrané produkty jsou bez poplatku. Výše dobírky 50000 Kč.
 
Doporučujeme, aby kupující zboží od přepravce nepřebíral, pokud jeví jakékoliv známky poškození. Pokud zjistíte závadu, na místě s řidičem zapište vše do přepravního listu. Zároveň nám tuto skutečnost oznamte e-mailem či telefonicky. Ihned po převzetí zboží je vhodné jej důkladně překontrolovat. Zjistíte-li, že je zásilka neúplná či poškozená, můžete uplatnit reklamaci, a to buď e-mailem, telefonicky, osobně nebo poštou na kontaktní adrese našeho obchodu. Zároveň je vhodné v takovém případě uplatnit nárok na náhradu škody přímo u dopravce
Crossboarder - doručení zboží do sousedních států
Více informací o možnostech dodání zboží do okolních státu najdete zde.